Uczniowie ze SP im Jana Pawła II w Ociążu w roli średniowiecznych skrybów

Z kolei w czwartek, 29 września br., piśmiennicze zadania, przy użyciu gęsiego pióra i atramentu, próbowali wykonać uczniowie klas 4-6 ze Szkoły Podstawowej w Ociążu wraz z opiekunami: p. Beatą Hadryan- Grzywną, p. Kinga Jasińska, p. Elżbietą Nowak i p. Agnieszka Sokołowską. Chęci i sił do pracy nie zabrakło, choć w wielu wypadkach okazało się, że przysłowiowego kleksa można zrobić łatwiej niż się wydaje. Po zajęciach nie zabrakło czasu na chwilę relaksu i zjedzenie „małego co nieco”, w klasztornym ogródku, a także zwiedzania zabytkowego klasztoru. Dziękujemy za odwiedziny i serdecznie zapraszamy ponownie!

Informujemy, że Muzeum klasztorne zostało utworzone w związku z realizacją przez Zgromadzenie Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu projektu pn. „Rewaloryzacja Pobernardyńskiego Zespołu Klasztornego w Ostrzeszowie. Etap I.” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI.

Uprzejmie informujemy, iż Warsztaty edukacyjne w naszym klasztorze odbywają się pod egidą Fundacji Zabytkom Na Ratunek „NAZARET”. Natomiast sprzęt do ich przeprowadzania (rzutnik i ekran), a także pomoce dydaktyczne (puzzle, długopisy, notesiki)  zostały zakupione wz. z realizacją przez Dom Zakonny Zgromadzenia Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu projektu pn. „Warsztaty edukacyjne dla dzieci i młodzieży u Nazaretanek”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Osi 4 LEADER, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia „Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania”. Europa inwestująca w obszary wiejskie.

2016-09-29-kl-4-6-sp-w-ociazu-3 2016-09-29-kl-4-6-sp-w-ociazu-4 2016-09-29-kl-4-6-sp-w-ociazu-5inf-o-wspolfinansowaniu-z-ue warsztaty-ologowanie

Brak możliwości komentowania